Beste ouders,

De inschrijving voor de kennismakingslessen is begonnen!  U kunt inschrijven via ons inschrijf web formulier via deze link: Inschrijving

Zet de data’s alvast op de kalender en geef u kind tijdig op. Belangrijk voor ons is om te weten:

Voor en achter naam + leeftijd van u kind: Gewenste locatie kennismakingslessen: (palmstraat of hengelstraat) Gewenste locatie na de zomervakantie:

Het rooster is als volgt:

Locatie Jordaan Palmstraat 34

Dinsdag 21 juni 15.30 uur t/m 16.15 uur Proefles 1

Dinsdag 28 juni 15.30 uur t/m 16.15 uur Proefles 2

Locatie Zeeburg J.F. Hengelstraat 100

Woensdag 22 juni 17.00 uur t/m 17.45 uur Proefles 1

Woensdag 29 juni 17.00 uur t/m 17.45 uur Proefles 2

Let Op!: Deze lessen kunt u niet terug vinden op onze website omdat we deze proeflessen buiten de gewone lessen gaan geven.

Deze proeflessen zijn voor alle kinderen uit  zowel de Jordaan, Zeeburg en IJburg.

Zo kunt u b.v. met uw zoon/dochter. de 2 proeflessen in de Jordaan volgen (omdat deze tijden u het beste uitkomen) maar u zoon of dochter wil na de zomervakantie op les in IJburg, dan wordt u kind na de zomer in IJburg ingedeeld. Dus als je besluit door te gaan kan je na de vakantie instromen in de les en locatie die jou het beste past.

Het kledingadvies  :  joggingbroek + t-shirt + blote voeten, een echt judopak komt wel als u kind besluit verder te gaan. Heeft u kind al een judopak, mag hij/zij deze natuurlijk wel aantrekken.

Wij heten iedereen alvast van harte welkom,

en hopen jullie allen te zien!

Mvg Judoschool van Heest.

Voor vragen kunt u terecht via de mail of mobiel 06-20089977