De judoka’s van Judoschool van Heest en Judoclub Landsmeer hebben afgelopen weekend samen met hun vrienden van Karel Gietelink en Judo Academie Amsterdam deelgenomen aan het Fok Spits teamtoernooi onder de vlag van TJA. Dit omdat onze judoka’s elke donderdag deelnemen aan de jeugd wedstrijdtraining van TJA. Dat het samen trainen niet alleen leuk en gezellig is, maar ook tot goede resultaten leidt blijkt wel uit de knappe tweede plek die dit team behaalde. Na de successen op het Koegrastoernooi was het zondag dus opnieuw raak. Coen, Rob, Senne en Jesse draaide allen minimaal drie wedstrijden en hebben door hun inzet een grote bijdrage geleverd aan het behalen van deze tweede plek. De zinderende finale werd nipt op punten verloren van toernooiwinnaar Kenamju. Judoka’s en coach Pieter van harte gefeliciteerd!

Het pupillen team van TopJudo Amsterdam op de tweede plek