op Zondagochtend 26 november om kwart over 9 stroomde de gymzaal op Zeeburg vol met kinderen voor het grote Sinterklaas judo toernooi. Er werden in drie rondes gestreden door 230 kinderen in poeltjes van 3, 4 of 5 kinderen. Toen de kinderen van de eerste groep net klaar waren met de judowedstrijdjes kwam Sinterklaas met zijn pieten binnen. De Sint bleek zelf ook gejudood te hebben en veegde zomaar een judoka van judoschool van Heest met een De Ashi Barai onderuit…. (wist niet dat de Sint zo goed was). Kortom het was weer een geslaagd judo toernooi die binnen de tijd werd afgewerkt en iedereen ging weer tevreden naar huis met een beker en een mooie judoschool van Heest bidon. Wil je weten hoe het er aan toeging? kijk hieronder naar het filmpje (op onze Facebook pagina staan nog meer foto’s).