Op zondag 31 mei werden de befaamde Judoschool van Heest clubkampioenschappen gehouden in de gymzaal op Zeeburg. In de eerste groep deden er maar liefst 130 kinderen mee in de leeftijd tussen 5 en 7 jaar. Zoals altijd judoën de kinderen 3 á 4 judo judopartijen. Aan de kant zat het vol met mama’s, papa’s oma’s, opa’s en nog meer toeschouwers. Voor de meeste kinderen was dit de eerste keer dat ze een echte judopartij mochten judoën. De tweede groep was iets rustiger in de deze groep kwamen meer dan 90 kinderen aan de beurt. Tussendoor werd er een judodemonstratie gehouden door Sofie en Justin. Er werd ook een kata demonstratie gegevens door Cees en Peter. De laatste groep was voor de ‘oudere’ judoka’s van 10 t/m 12 jaar. In deze groep deden Sem en Jurre ook mee onze g-judoka’s. Iedereen ging naar huis met een prijs en als laatste werden Pieter e Peter nog even in het zonnetje gezet voor hun verdiensten voor onze Judoschool. Kortom het was een geslaagde dag met dank natuurlijk aan Bobby die de catering verzorgde. Bekijk hier het filmpje.