Tweede ronde Minirotscompetitie een succes.

Vanmiddag 13 januari vond de tweede ronde van de MiniRots competitie weer plaats in de dojo van Judoclub Landsmeer. De minirotscompetitie is bedoeld om de kinderen van Judoschool van Heest en Judoclub Landsmeer op een vertrouwde manier kennis te laten maken met het wedstrijdjudo. De naam van de comeptitie is een verwijzing naar een van de oudste actieve judoka’s in Amsterdam en omstreken: Cees Slewe ook wel “de Rots” genoemd.

MR1

Aangezien de Rots afgelopen maand (op 59 jarige leeftijd) met succes examen heeft gedaan voor zijn derde Dan is Cees tussen de wedstrijden door gehuldigd. Onder luid gejuich van alle ouders en judoka’s ontving Cees een bosbloemen die hem is aangeboden door onze club. Wij zijn namelijk hartstikke trots op onze Rots.

MR2

Zoals jullie van ons gewend zijn zullen de uitslagen in de loop van deze week weer te vinden zijn op onze webstite:

MR3

We hopen alle judoka’s en ouders weer te zien tijdens de Slotronde die plaats vindt op zaterdag 17 maart 2018!

MR4