Dit jaar bestaat de WFJC 40 jaar en het was 25 jaar geleden dat Basjan Berkhout als een zes jarige op de mat stond, net zoals nu. Jim de Waal (onze nieuwe aanwinst in het zwaargewicht) stond nog nooit op de WFJC en dit was voor hem de eerste keer. Het team van Judoschool van Heest / Landsmeer was duidelijk verzwakt doordat de jeugd elders een toernooi hadden. Hierdoor misten we de eerste 3 van de 7 gewichten. Dit jaar is de competitie namelijk aangepast en zijn de lichtgewichten verdwenen. De judoka’s die wel in actie kwamen hebben goed gejudood maar komen toch klasse tekort in de sterke hoofdklasse. Jim was de beste met drie gewonnen partijen hij hielt met Basjan de eer hoog voor onze judoschool haalde de puntjes binnen.

Het senioren team van Judoschool van Heest / Landsmeer