WFJJC 2e plek voor het jeugdteam maart 2011

Op 13 maart tijdens de laatste ronde van de West-Friese jeugd judo competitie (WFJJC) pakte het combinatie team de tweede plaats. Met overtuiging en goede inzet wisten de judoka’s van Landsmeer hun wedstrijden te winnen. Eerst werd het team van Cees Houbeke met 14 tegen 4 ruim verslagen. Daarna volgde een prima overwinning met 10 tegen 8 op Nauwelaerts de Age. Ondanks een daarop volgende 8-10 nederlaag tegen Hiki-wake, werd de 2e plaats behouden. Gedurende het gehele seizoen waren Danique van de Werf (27 kg), Jesper de Miranda (30 kg), Melle Elsemulder (38 kg), Daan Streefkerk (50 kg) en Ricardo de Lange (55kg) vaste waarden in het team. Met de ontwikkeling van de judoka’s uit Landsmeer gaat het dus prima. Een aantal van deze judoka’s draaien ook mee in het seniorenteam dat zaterdag 26 maart in Purmerend gaat proberen bovenin mee te blijven draaien in de 1e klasse.

Het jeugdteam van Judoschool van Heest / Landsmeer met de prijzen.