Zondag 20 maart. Nadat de jeugd in de ochtend kampioen is geworden was het de beurt aan de seinoren om dat doel te evenaren. De kansen zagen er goed uit want men stond op een gedeelde eerste plaats. De eerste wedstrijd werd gespeeld tegen de huidige nummer een van de competitie Dun Hong. Als eerste ging Jesper de mat op hij sleepte de eerste punten binnen (en won trouwens al zijn partijen). De tweede partij was voor Sem. Sem is nog een junior en had het zwaar tegen de sterke jongens/mannen van 60 kg en verloor helaas. Tot 66 kg hadden we nu een troef Caesar en judoka uit Madrid die sinds een aantal weken bij ons mee traint. Hij won knap deze partij en net als Jesper won hij al zijn wedstrijden in de eindronde. Daarna moest Justin de mat op Justin komt nu uit in de klasse -73kg en moet nog wennen aan deze klasse, desalniettemin won hij zijn wedstrijd en stonden we voor. Manu stond tot -81 kg voor het eerst in het team net als Tyl tot -90kg. Beide junioren mogen begin april naar de NK -18 jaar en moesten in de eindronde extra vlieguren maken. Voor Tyl pakte dat goed uit hij krijgt nu de bijnaam “de sloper”. Manu deed het rustig aan i.v.m. een blessure aan zijn schouder. In het zwaargewicht stond Pieter . In zijn eerste partij maakte hij een mooi punt helaas kwam hij daarna niet meer in actie. Uiteindelijk zijn we tweede geworden wat een knappe prestatie is voor een jong senioren team. Bushido uit Heemskerk is kampioen geworden met gelijk aantal punten, maar helaas hebben zij iets meer judopunten kunnen scoren.

Hieronder een compilatie van de judowedstrijden.