WFJC thuisronde januari 2008

Afgelopen weekend was de thuisronde voor het combinatie team Judoschool van Heest / JC Landsmeer. Deze werd gehouden aan de Sportlaan in Landsmeer. Het team had zin in een flinke pot judo en dat gebeurde ook. Echter in de eerste partij die ons zwaargewicht Cees “de Rots” moest judoën werd hij onwel. De medische wereld is er op de dag van vandaag er nog steeds niet over uit of dit kwam doordat zijn echtgenote Monique “de Lieverd” kwam kijken of dat Cees een koudje had opgelopen of misschien wel de benauwdheid van de dojo of was het toch hart klachten. Wat wel duidelijk werd is dat Cees zijn 2e partij niet kon judoën. Gelukkig dat we nog een zwaargewicht bezitten en dus trok Johan het judo pak van Cees aan en vocht voor het winnende punt in de tweede partij. Zo werd de avond toch nog een succes voor de thuisploeg. Cees “de Rots” wensen we veel beterschap en de medische wereld? “ach laat ze maar lullen” dat zeggen wel meer Diemenaren.

Voor de wedstrijd stond Cees “de Rots” er al gespannen bij…

Judoschool van Heest / JC Landsmeer met toeschouwers