Judoschool van Heest speelt al jaren een zeer belangrijke rol in ons gezin. Onze zoon Lennart begon met judoen op de locatie Zeeburg toen hij nog 4 jaar oud was. Er was meteen een click met de strenge doch grappige mesteer Johan. Desondanks de competitieve opstelling is de sfeer op de mat altijd vriendelijk, iedereen gaat met respect met elkaar om. Naast respect leert judo ook zelfdiscipline en zelfvertrouwen. Deze vaardigheden hebben Lennart geholpen niet aleen op de mat, maar ook daarbuiten – op de schoolbank  en op straat. Na 9 jaar trainen, eerst de wedstrijdtraining met meesters Pieter en Justin, en daarna nog bij Top Judo Amsterdam,  is Lennart dit jaar kampioen van Nederland geworden! We zijn super trots op zijn prestatie en heel erg dankbaar voor de begeleiding van Judoschool van Heest!  Ook onze jongste zoon Anton begon dit jaar met judoen bij JvH. De eerste wedsrtijd onder de coaching van zijn broer is achter de rug. Wie weet, gaat Anton misschien wel in de voetsporen van Lennart treden en hoge resultaten bereiken?

Ouders Roytenberg