Voor ons is Judoschool van Heest een hele veilige en fijne omgeving voor onze kinderen om hun sport te beoefenen op het niveau dat bij hen past. Zoon Ruiter judoot al vanaf zijn vierde en gaat 7 jaar later nog steeds elke week met heel veel plezier naar de trainingen. Ook dochter Franka heeft vier jaar een hele fijne tijd gehad. De trainers zijn in staat om elk niveau in de groep te verbinden. Ze creëren een hele fijne groepsdynamiek gecombineerd met heel veel humor. De kinderen kunnen allemaal presteren op eigen niveau en ze zien elk kind echt, waardoor iedereen zich heel erg welkom voelt. Dat waarderen we enorm.

Wanneer we de kinderen vragen wat judo bij van Heest zo leuk maakt krijgen we de volgende antwoorden; De trainers zijn grappig, leuk en ook nog eens super sterk. Tijdens de lessen en de wedstrijden geven ze mij goede tips om mijn wedstrijd zo goed mogelijk uit te voeren. Naast de wedstrijden in het land zijn de jaarlijkse clubkampioenschappen een hoogtepunt. Een groot familiefeest met heerlijke appeltaart.

vr.gr. Lard Plekkenpol