TopJudo Amsterdam

Informatie over TopJudo Amsterdam

De wedstrijd judoka van judoschool van Heest / Judoclub Landsmeer wordt verwacht dat hij/zij ook deelnemen aan de wedstrijdtrainingen van TopJudo Amsterdam. Hieronder staat meer informatie over TopJudo Amsterdam.

TopJudo Amsterdam

Om ambitieuze en getalenteerde judoka’s uit heel Amsterdam nog verder te begeleiden is in 2010 Stichting TopJudo Amsterdam opgericht. TopJudo Amsterdam is een samenwerkingsverband tussen een groot aantal Amsterdamse judoclubs dat als doel heeft om de verdere ontwikkeling van het wedstrijdjudo binnen Amsterdam te stimuleren en te faciliteren. Voor wedstrijdjudoka’s van 12 tot 17 jaar organiseert TopJudo Amsterdam een wekelijkse training met het accent op conditie en randori. TopJudo Amsterdam is een clubonafhankelijk initiatief: je blijft als judoka lid van je eigen judoclub. De aangeboden trainingen zijn dus een aanvulling op je reguliere clubtrainingen.

Deelnemende scholen zijn:

• Budoschool Amsterdam,
  • Henny Pleizier,
  • Fuyiama,
  • Judoschool van Heest,
  • JCL Landsmeer,
  • Judo Academie Amsterdam

Samenwerkende organisaties zijn:

• Judo Bond Nederland,
  • Dienst Maatschappelijke Ontwikkeling Amsterdam,
  • Sportservice Amsterdam

Adres: