Ondanks het weer wat de laatste tijd niet meewerkt, zijn de buitenlessen nu al een enorm succes. De eerste lessen begonnen op maandag 8 maart 2021. Inmiddels hebben de eerste twee weken buitenles erop zitten. Het enthousiasme van zowel de kinderen als de ouders, dat de kinderen eindelijk weer mee kunnen doen met een judoles, is geheel wederzijds. Na drie maanden kan ik weer echt wat betekenen voor de kinderen. Een kleine 350 judoka’s van onze judoschool hebben inmiddels meegedaan met de lessen op één van de vier buiten locaties. Met beter weer in het vooruitzicht, in combinatie met de vaccinaties die grip op het covid 19 begint te krijgen, hopen wij de rest van onze kinderen ook weer snel terug te zien.