Clubkampioenschappen december 2010

Het is weer koud en donker dus tijd voor de clubkampioenschappen. Dit keer werden de kampioenschappen wel op tijd gehouden op zaterdag 11 december. In 3 groepen traden er meer dan 80 kinderen de wedstrijd mat om vast besloten met elkaar te gaan stoeien. De beste mag zich die dag de kampioen noemen en zal beloond worden met de beker met de grote (bloemkool) oren. De wedstrijden werden op 4 maten gehouden waardoor het lukte om op tijd klaar te zijn. Judocoach Pieter kreeg een klein cadeautje dit was een wekker, iedereen vroeg zich natuurlijk af waarom een wekker? nou tijdens de jeugd Westfriese was Pieter eens vergeten zijn wekker te zetten hierdoor stond het hele team klaar zonder coach… dit mocht duidelijk niet nog eens gebeuren (meer foto’s in de foto galerij en op ons YouTube kanaal kun je een filmpje van deze wedstrijden bekijken).

De ouders, judoka en de bekkers met de (bloemkool) oren