Contributie Judoschool van Heest

Na de eerste kennismakingslessen heeft uw zoon of dochter besloten om lid te worden. Dit kan door het invullen van een lidmaatschapsovereenkomst, die u na de tweede proefles van de judoleraar ontvangt. U kunt het ingevulde formulier bij de judoleraar inleveren tijdens de eerstvolgende les. De contributie dient per kwartaal vooruitbetaald te worden.

De kwartaalcontributie bedraagt:

• €82,50 (1x per week les)
  • €123,75 (2x of vaker per week les).

Voor duidelijkheid vermelden wij de uiterste betaaldata:

• 1 oktober
  • 1 januari
  • 1 april
  • 1 juli (de helft van het normale bedrag).

Het is ook mogelijk om voor het gehele seizoen in één keer vooruit te betalen, maar dit kan alleen aan het begin van het seizoen vóór 1 oktober. De betaling bedraagt dan:

• €285,- per seizoen (1x per week les)
  • €430,- per seizoen (2x of vaker per week les).

*Judoka’s die mee trainen bij Top Judo Amsterdam betalen ook dit seizoen de contributie aan TJA.

Namens het bestuur van Judoschool van Heest.

Geef uw kind op voor 2 gratis proeflessen

Regelmatig worden er op al onze locaties gratis proeflessen aangeboden. Als uw kind interesse heeft om kennis te maken met de judosport, is dit het ideale moment.

Meld uw kind nu aan voor de vrijblijvende proeflessen. Na het volgen van de proeflessen kunt u definitief beslissen of u uw kind wilt inschrijven bij Judoschool van Heest.