Beste ouders, judoka’s,

Vorig jaar op 25 mei 2020 startten wij met onze allereerste buitenlessen. Toen dachten wij nog dat het zeer uniek was, het geven van judo-buitenlessen. (wit pak-blote voeten-mat) We hebben deze periode als bijzonder ervaren, het weer zat niet altijd mee, maar de kinderen vonden het vrijwel allemaal leuk. Op het moment dat we weer naar binnen mochten, dachten wij het hoofdstuk, hoe goed gelukt ook, achter ons te kunnen laten. Helaas was die blijdschap van korte duur en hebben we met zijn allen weer een flinke tijd binnen mogen zitten. Vanaf 19 december 2020 moesten de scholen, de winkels, de horeca, alles weer dicht, en zo ook de binnensporten per direct op slot! Maar gelukkig zijn wij en onze judoka’s zijn niet voor één gat te vangen. We hebben tijdens de lockdown onze eerste online-judolessen gelanceerd. We merken dat veel kinderen hier met veel plezier gebruik van maken en krijgen wij veel leuke reacties en foto’s en filmpjes van de verrichtingen van de kinderen uit de diverse huiskamer dojo’s. We willen de ouders bedanken voor de leuke reacties plus bijlagen. Nu de ergste kou voorbij is gaan we vanaf 8 maart weer opnieuw starten met het buitenprogramma. Zowel voor de leraren als voor de kinderen, staat toch het fysieke les geven/krijgen, boven alles. Het lesrooster vindt u hieronder. Als het goed is heeft iedereen hier bericht over gehad via de mail. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, laat u ons dit zo spoedig mogelijk weten, dan stuur ik u alsnog alle informatie die u gemist heeft.

Wij hebben er weer zin in, en we hopen alle kinderen weer te zien vanaf vandaag!