Beste ouders, judoka’s,

We starten vanaf maandag 25 mei a.s. met buiten-lessen voor onze judoka’s tot en met 12 jaar! Onze judoka’s van 13 jaar en ouder moeten helaas nog iets langer geduld hebben. Zoals het er nu voorstaat per 1 september, mocht de beperking op binnensport /en contact sport eerder vervallen gaan we uiteraard gelijk van start, vervallen de buiten-lessen, en starten de judo-lessen weer volgens het normale rooster.

Iedereen heeft als het goed is via de mail persoonlijk bericht ontvangen met daarin alle informatie, het rooster en protocollen .

Heeft u persoonlijk onverhoopt geen uitgebreide mail hierover ontvangen, geef het a.u.b. door via johan@judoschool.nl dan zorgen wij dat u deze alsnog krijgt.

Het rooster en de vereiste protocollen vind u hieronder. Wij hebben er heel veel zin in, wij hopen jullie ook!!!

Lesrooster.

In de bijlage vindt u het lesrooster en de locaties waarop wij de lessen gaan geven. Een belangrijke voorwaarde voor ons is dat wij les kunnen geven op een geschikt grasveld. Voor sommige locaties is de les dus niet naast de locaties waar de binnen lessen gegeven worden. Wij starten nog niet met alle bestaande reguliere lestijden en dagen. Sommige judoka’s moeten eventueel op een andere dag/tijd mee doen. Het rooster bestaat nu uit 20 lessen. Wij hopen natuurlijk weer snel terug te kunnen naar het normale rooster van 30 lessen. Maar dit hangt af van hoeveel Judoka’s mee gaan doen aan het buiten programma, zodat wij bij eventuele te grote groepen weer lestijden/dagen kunnen toevoegen aan het buiten programma. Kijk goed in welke les je mee kan doen, achter elke lestijd staan ook de leeftijden

Protocol.

• Bij symptomen van uw kind en/of gezinsleden die gerelateerd zijn aan het corona virus, kan er niet worden deelgenomenaan de les.
  • De kinderen worden gebracht in judo pak, en gaan voor de les thuis nog even naar de wc. We hebben niet de beschikking over een kleedkamer en een wc. (Kleding advies: judo jas evt. T-shirt eronder, judoband, trainingsbroek en of judo broek, en sportschoenen. Bij warm weer bidon met water toegestaan. De kinderen wassen thuis nog even goed hun handen om met schone handen te beginnen.
  • De ouders zetten de kinderen af en gaan gelijk weer weg. Kijken naar de les is helaas niet mogelijk (ook niet even). Een gesprekje voor of na de les met de leraar is eveneens niet mogelijk. Wij weten dat dit soms erg belangrijk is voor u, maar ook voor ons en hechten daar altijd erg veel waarde aan. Daarom kunt u altijd bij voorkeurbellen met Johan als u iets wil bespreken (0653315807) mailen kan natuurlijk ook maar dat loopt via Sandra.
  • Tussen elke les zit een kwartier ruimte. Dit om overlapping van de lessen te voor komen. Na afloop van de les is het dan ook belangrijk dat u gelijk weer weg gaat.
  • De leraar houdt zich natuurlijk aan zijn persoonlijke protocol zoals bv 1,5 meter af stand met de kinderen, het schoonhouden van materiaal, enz. De lessen worden verzorgd door twee leraren (meester Johan en Justin).  Wij zorgen voor hand gel voor het geval het nodig is dat de kinderen of leraar de handen moeten schoon maken.