Sinds vorig jaar organiseert Judoschool van Heest samen met Judoclub Landsmeer de min-Rots competitie. Afgelopen zaterdag 14 december was de eerste ronde van de competitie. Het doel is om alle judoka’s van onze judoscholen de kans te geven om mee te doen met judowedstrijden. De mini-Rots is vernoemt naar de oudste actieve judoka van onze judoschool Cees Slewe. Cees (bijgenaamd “de Rots”) staat nog steeds elke week op de judomat om zijn favoriete “Rots” techniek te oefenen. De kinderen die mee doen zijn ingedeeld in twee groepen. De punten telling staat uitgelegd op de deze pagina. Bij de eerste groep (2005 – 2008) is Aloha Verdonk als eerste geëindigd en van de tweede groep (1999 – 2004) is Finn Piet als eerste geëindigd. De competitie gaat over 4 rondes de eerst volgende ronde is op 15 februari 2014.

De eerst tien plekken van groep twee met aan kop Fin Piet (links op de foto)