Op zondag 15 april werden in de sporthal Beverwijk de district kampioenschappen voor teams pupillen A en pupillen B gehouden. Judoschool van Heest deed aan deze team wedstrijden mee met een combinatie team van Top Judo Amsterdam (Judoschool van Heest en Judo Academie Amsterdam). De judoka’s onder begeleiding van Kai en Pieter hebben goed gejudood en wonnen twee keer, helaas werd er ook twee keer verloren waardoor het pupillen combinatie team als vierde eindigde achter de sterke teams van Kenamju (1e), Tom van de Kolk (2e) en Judo Yushi (3e). Naast de pupillen deed er ook een meisjes team (-15 jaar) mee van Top Judo Amsterdam (dit keer zonder judoka’s van Judoschool van Heest) ze werden 2e achter het meisjes team van Kenamju.

De pupillen van het combinatie team Top Judo Amsterdam