Zondag 26 januari deden twee judoka’s (Davy en Remy) van Judoschool van Heest mee met de DK -21 jaar. Mee doen op de DK is altijd lastig met name in ons district Noord Holland. Helaas werd de eerste partij door Remy verloren en ook Davy verloor zijn partij maar wel tegen de latere kampioen Frank de Wind. De tweede partij deed Remy het beter deze won hij nadat zijn tegenstander er met 4 shido’s (hansumake) de mat moest verlaten. Daarvoor had Remy een mooie wazari gemaakt. Davy verloor ook in de herkansing zijn tweede partij op een yuko en Remy kwam helaas ook niet verder. De broer van Davy Bobby (oud judoka van onze judoschool) werd kampioen in Zuid Nederland. Hij mag wel naar de NK -21 jaar op zaterdag 8 Februari in Nijmegen.

Davy en Remy in actie bij de DK -21 jaar