Op zondag 24 november hebben al onze wedstrijdjudoka’s mee gedaan aan het Top Judo toernooi in Almere. Zoals gewoonlijk deden de wedstrijdjudoka’s tot 12 jaar onder naam van de eigen vereniging mee en doen al onze wedstrijdjudoka’s die ouder zijn dan 12 jaar mee onder de naam van Topjudo Amsterdam (het samenwerkingscollectief voor judotalent vanaf 12 jaar).
Dat onze wedstrijdjudoka’s zich zowel in kwaliteit als in kwantiteit ontwikkelen was tijdens toernooi eens en te meer te zien. Niet alleen schrijven de laatste tijd zich steeds meer judoka’s in voor wedstrijden ook wordt er door iedereen aanvallend gedraaid.
Dit aanvallende judo resulteerde in Almere in een karrevracht aan medailles (8x goud, 2x zilver en 7x brons).
De uitslagen waren als volgt:
1e: Thymen Visser; Mirthe Mollink; Aloha Verdonk; Senne van Suilen; Lorenz Hoekstra; Thymen Hoekstra; Jesper de Miranda en Kelley Hamming;
2e: Wessel de Graaf en Jesse Vreugdenhil
3e: Marron Vallies; Marius Bremmer; Fabian Georges; Etienne Passenier; Sem Parinussa; Manu Schelvis en Remy Elsemulder.
Mede door deze prachtige prestaties van onze judoka’s werd het samenwerkingscollectief TopJudo Amsterdam de winnaar van het medaille klassement en de trotse eigenaar van een prachtige beker, met als gevolg trotse coaches: Freddy, Kai en Pieter.

De Kanjers van Judoschool van Heest