Zondag 1 december stond de 3e ronde op het programma van de West-Friese Jeugd Judo Competitie. Judoschool van Heest / Landsmeer doet mee in de 3e klasse maar laat dit jaar overtuigend zien dat ze in deze klasse veruit de beste zijn. Na 9 teamwedstrijden staan ze namelijk ongeslagen boven aan en leiden ze de competitie met 18 competitie punten, 148 match punten en wel 706 judopunten. Daarvoor moet je heel wat ippons en wazari’s maken wil je dat bereiken!!! De stand kunt u vinden op de officiële WFJC site te bereiken op www.wfjc.nl. Gelukkig leven we in een tijd dat we de mooie judopunten vastleggen op de gevoelige memorystick. Zodat u ook eenvoudig achter de pc, laptop, tablet of smartphone deze mooie punten kunt aanschouwen via ons YouTube kanaal. Deze judowedstrijden zouden niet kunnen plaats vinden zonder de enthousiasme van de judoka, van diens ouder (die elke week moet rijden) de coach Pieter Roos en onze eigen officiële scheidsrechter Cees “de Rots” Slewe en dat alles wereldkundig gemaakt door Peter “het oog” Vleerbos tevens de beheerder van deze www.judoschool.nl site.

De jeugd in actie kijk en geniet van de mooie judopunten!!