De laatste ronde van de mini Rots competitie is weer geweest op zondag 9 juni 2013. Er deden weer volop judoka’s van Judoschool van Heest en Judoclub Landsmeer mee die streden om de eerste plek. Deze competitie is bedoeld om kinderen, naast de jaarlijkse clubkampioenschappen, binnen de club te laten kennismaken met wedstrijdjudo. Tijdens 3 competitiedagen hebben de judoka’s uitgemaakt wie de felbegeerde ‘mini Rots’ beker mee naar huis mocht nemen. Deze trofee is een eerbetoon aan onze oudste en actieve wedstrijdjudoka Cees Slewe. We willen de medewerkers van Judoclub Landsmeer bedanken voor hun inbreng en natuurlijk de man die alles mogelijk maakte Pieter Roos.

(groep 1) 1e Wiebe de Boer (rechts) 2e Isidore Hogedorp (links)  3e Aloha Verdonk (miden

groep 2: 1e Lorenz Hoekstra (rechts)  2e Victor van der Lee (midden) 3e Thymen Hoekstra (links)