Afgelopen zondag (27 oktober) zijn in Amsterdam weer de jaarlijkse kampioenschappen A en B pupillen gehouden. Namens van Judoschool van Heest/Landsmeer deden maar liefst 10 wedstrijdjudoka’s mee, en niet onverdienstelijk. Het is mooi om te zien dat deze groep judoka’s zich zo goed en snel ontwikkeld. Met als resultaat 3 kampioenen: Jesse Vreugdenhill, Wiebe de Boer en Ryan-Jay Takkenberg. Voor Mans van Ballegooijen en Senne van Suilen was er een zilvere medaille en Thymen Hoekstra werd 3e. Met dit mooie resultaat gaan er dus maar liefst 6 kinderen naar de Noord Hollandse kampioenschappen as zondag in Beverwijk. Ook de net niet medaille winnaars hebben zondag laten zien dat ze er erg dicht tegen aanzitten.
Dus jongens en meisje blijf met zoveel plezier door trainen als jullie nu doen dan komt dat ene top resultaat vanzelf. Tot slot wil ik nog even assistent coach en Top Judo Amsterdam judoka Sofie van Dorst bedanken voor haar hulp tijdens het coachen, dank je wel Sofie!

De pupillen A en B onder begeleiding van Sofie en Pieter