Spektakel tijdens 2e ronde WFJC november 2010

In deze sterke 1e klasse staat het met opnieuw twee prima overwinningen op de 1e plaats. In Haarlemmermeer pakte het team op goede wijze tegen sportschool Firts v d Werf een 12 tegen 8 overwinning. Daarna werd sportschool Randers-de Geus met dezelfde cijfers geklopt. Met een mix van jonge talentvolle judoka’s aangevuld met ervaren senioren gaat het dus steeds beter draaien. De samenwerking tussen beide judoscholen gaat steeds beter en zal de komende maanden geoptimaliseerd gaan worden. De goede sfeer in combinatie met hard willen trainen gaat dus zijn vruchten afwerpen. Volgend weekend zal ook ons jeugdteam in de 3e ronde een gooi kunnen doen naar de 1e plaats. Veel van onze jeugd judoka’s trainen momenteel extra bij de nieuw opgerichte Stichting TopJudo Amsterdam waar alle talentvolle judoka’s uit de regio Amsterdam samen komen om een hoger niveau te bereiken. In onze foto galerij kunt u meer foto’s vinden.

Het sterke combinatie team van Judoschool van Heest / Judoclub Landsmeer