Clubkampioenschappen mei 2010

Door omstandigheden konden de clubkampioenschappen afgelopen december niet doorgaan. Daarom werden deze wedstrijden ingehaald in mei dit jaar. Het aantal deelnemers lag lager dan de andere jaren maar het was wederom erg gezellig. De kinderen streden om de beste plek en in de pauze werd er een judodemonstratie gegeven door Maceo en Peter. Bij deze heren ging het erom om elkaar zo hard mogelijk op de tatami te werpen waardoor de kinderen nog harder gingen joelen, en dat lukte! Meester Bobby stond met koffie en fris op zijn plekje in de hoek. Nadat alles was opgeruimd gingen de vrijwilligers een hapje eten op de traditionele manier bij de drijvende Chinees. Hier viel helaas een vaas stuk maar gelukkig dat Cees “de Rots” goed verzekerd is, dus dat kwam ook goed.

Ook dit jaar was het weer gezellig druk in de gymzaal op Zeeburg