Op zondag 2 februari werd de 4e ronde van de West-Friese jeugd judo competitie gehouden. Deze ronde werd door ons georganiseerd en iedereen was welkom in de dojo van judoclub Landsmeer. We zitten in de derde klasse en we gaan dit jaar promoveren naar de tweede klasse want tot nu toe staan we ongeslagen op kop. Dus mochten we in de laatste ronde alles verliezen dan nog zullen we kampioen worden. De eerst partij moesten de jongens en meiden het opnemen tegen het team van Pascal Proper. Deze werd door ons gewonnen met 16-2. De partij daarna was tegen De Uitkomst ook dit team werd met 16-2 verslagen. De laatste partij was tegen het team van Toradoshi en ook zij werden verslagen met 12-6. We kunnen gerust zeggen dat het weer een fantastische judo zondag was voor het team van Judoschool van Heest/Landsmeer. In het klassement staan we nu ongeslagen op kop met 12 wedstrijden en maximaal 24 competitie punten nummer twee (Nijhoff) staat op 16 competitie punten en kunnen ons van geen kant meer voorbij. Op naar het kampioenschapsfeest op zondag 6 april 2014.

de jongens en meiden zijn bijna kampioen…..