Voor de eerste ronde van de West Friese Jeugdcompetitie, moesten onze aankomende toppers afreizen naar Haarlem, naar Sportschool Nijhoff, de promovendus van vorig jaar. Om 10:30 stonden onze jongens en meiden op de mat om de eerste tegenstander, De Uitkomst van de mat te kegelen, met speels gemak rolde de ene na de ander Ippon over de judomat. Ook de andere twee wedstrijden tegen en SA Nauwelaerts de Agé werden met overtuigende cijfers gewonnen. En klein smetje was de blessure van Lorenz, waardoor hij de laatste partij helaas niet meer voluit kon gaan. Hopelijk is hij snel van dit euvel verlost en kan hij tijdens de tweede ronde weer de kleuren van Judoschool van Heest/Judoclub Landsmeer verdedigen, hoe dan ook, het was een geslaagde dag. Met judokas van dit kaliber gaan we zeker hoge ogen gooien in deze competitie.

Het West-Friese jeugd team klaar voor het komend judo seizoen