WFJC 1e (thuis) ronde september 2010

Op 25 september mochten wij de eerste ronde van de WFJC 1e klasse organiseren. Dit jaar de gaan we de judozaken anders aanpakken vorig seizoen waren we op de 6e plek geëindigd en dus moet het dit jaar beter. Hiervoor hebben we een nieuw zwaar gewicht aangetrokken Jeroen de Wit oud Kenamju judoka gaat ons team dit jaar versterken. Dit moet leiden tot betere prestaties ten op zicht van vorig jaar. De eerste wedstrijd werd tegen JS Haarlemmermeer gewonnen met 12 tegen 8. De tweede partij tegen (jawel) de Lange verloren we (dit lijkt wel een traditie te worden). De derde partij tegen Kodokan werd weer gewonnen met 14 tegen 6. Hier bewees onze zwaargewicht Jeroen zijn kwaliteiten tegen oud judoschool judoka Hendrik Koppe. Hendrik werd met een schouderworp geworpen in de voor deze grote jongens kleine dojo. Voor ons team was de avond geslaagd de eerste punten zijn binnen.

Een goede start voor het combinatie team van Judoschool van Heest / Judoclub Landsmeer