WFJC eindronde mei 2009

Op 9 mei 2009 was het dan zover, we zouden dit jaar 2e worden in de Westfriese judocompetitie. De tweede plek kon ons niet meer ontgaan gezien de ruime voorsprong op de nummer drie TopJudo Amsterdam Zuidoost. Mede hierdoor en omdat er een team uit de 1e klasse terug trok besloot het bestuur van de WFJC dat het team van Judoschool van Heest / JC Landsmeer kon promoten naar de 1e klasse. Het was op de kop af 10 jaar geleden dat we zelf uit de competitie werden gezet. Om dit te vieren leende we de beker van nummer 1 sportschool de Lange (zonder dat ze dat door hadden) altijd leuk voor een plaatje. Jongens en Kim top gedaan!!

Judoschool van Heest / JC Landsmeer met de 1e en 2e prijs van de 2e klasse WFJC

Rob Rutte en Bobby Goedhart inspecteren de beker was het nou de 1e of de 2e prijs?