WFJC (senioren) behouden eerste plek                        januari 2012

Al vroeg in het nieuwe kalender jaar op 14 januari stond de 3e ronde van de West-Friese Judocompetitie (WFJC) op het programma. Dit maal kwamen vier van de zeven teams in actie in de dojo van Judoclub Landsmeer. Onder toeziend oog van het toegestroomde publiek werd zowel een partij verloren als gewonnen met beide keren 14 tegen 6 als uitslag. Met deze resultaten blijft de eerste plaats behouden. Klik hier voor de stand en uitslagen seizoen 2011/2012 van de WFJC.

Over twee wedstrijden kwamen dit keer 6 judoka’s van Judoclub Landsmeer en 7 judoka’s van Judoschool Van Heest in actie. De judoka’s van Landsmeer zijn Tommy, Melle, Remy, Daan, Martijn en Rob. Voor Judoschool van Heest kwamen in actie Justin, Fabian, Griffin, Maceo, Jesper, Basjan en Jeroen. Tommy wist de partijen snel winnend af te sluiten met mooie ippons. Justin had een moeilijke pot maar won zijn partij. Fabian had het erg zwaar en verloor. Remy won zijn partijen met overtuiging. Daan was iets wat te laat en kwam in actie tijdens de tweede ronde. Maceo had zijn dag niet. Rob won zijn eerste partij en ook zijn tweede. Jasper had het zwaar en verloor zijn partijen, Basjan maakte ook mooie punten en won zijn partijen. Jeroen won er een maar moest tegen Benjamin van Leeuwaarde zijn meerdere erkennen.

Judoteam van Judoschool van Heest / Judoclub Landsmeer

Al met al kunnen we na deze ronde concluderen dat de judoka’s van Judoschool van Heest / Judoclub Landsmeer en vaste coach Pieter nog steeds prima presteren. We zijn als team goed opweg en het ziet er naar uit dat we tot het einde mee blijven doen voor de eerste plaats.

Een videoverslag kun je bekijken op ons YouTube pagina.