WFJJC (jeugd) 4e ronde                                                   februari 2012

In een overvolle dojo in Landsmeer werd afgelopen weekend (4-2-2012) de 4e ronde van de West-Friese Jeugd Judocompetitie gehouden. Het combinatieteam van Judoschool van Heest / Landsmeer wist alle 3 de wedstrijden te winnen. Wiebe de Boer tot 24, Finn Piet tot 27, Sem tot 38, Justin tot 46 en Luke en Fabian tot 50 kg wisten bijna al hun potten te winnen. Na overtuigende overwinningen op de teams Cees Hoebeke, Toradosi en Hikiwake staat het combinatieteam nu op de 2e plaats. Volgende maand tijdens de laatste ronde van deze competitie strijden wij dus mee op het kampioenschap in deze 3e klasse. De filmpjes van de wedstrijden kun je zien op onze youtube pagina.

het jeugdteam van Judoschool van Heest / Landsmeer