Een paar keer per jaar gaan de judoka’s van Judoschool van Heest worstelen bij Sportschool Bert Kops, zo ook vrijdagavond 4 januari 2014. De jeugdjudoka’s waren onder de pannen in Groningen (met een trainingsstage van TopJudo) daarom zochten de oudere jeugd de worstelmat op bij Kops aan de Weesperzijde in Amsterdam. Voor een aantal van hen was dit de eerste keer en een beetje onwennig zochten ze hun weg in de sportschool. Maar op de mat waren ze niet minder dan de echte worstelaars. Sterker Hessel (op de foto tussen Kamran en Cees “de Rots” linksboven) liet even zien dat hij ook kan judoën zonder judopak en legde de beste worstelaar (Joey midden voor) met touché op de mat! Zoals altijd hadden de meesten de dag erna spierpijn in nek en schouder maarja daar doe je het ook voor.

Judoka’s en wortselaars trots op de foto.