WFJC (senioren) 2e plaats mei 2011

Op 21 mei werd de 6e ronde van de West-Friese Judocompetitie gespeeld. Dit was tevens de laatste ronde van het seizoen, werd gehouden in Kinheim sporthal te Beverwijk. Zoals ieder jaar komen alle teams tijdens de slotronde in actie uit zowel de hoofdklasse als de 1e, 2e en 3e klasse. Het team Heest/Landsmeer wist ondanks een nederlaag tegen De Uitkomst 12 tegen 8 de 2e plaats in de 1e klasse te behouden. Daar waar eerder dit seizoen nog een ruime overwinning werd geboekt tegen De Uitkomst, bleek deze tegenstander in een wat andere formatie dit keer te sterk. Dun Hong werd daarentegen overtuigend met 6 tegen 14 verslagen.

Senioren team WFJC behaalt 2e plaats

Gezien het sterke deelnemersveld in de 1e klasse kan de uiteindelijk behaalde 2e plaats ook gezien worden als een uitstekende prestatie. Voor aanvang van de slotronde was er voor Heest/Landsmeer zelfs nog een theoretische kans op de 1e plaats en promotie naar de hoofdklasse. Al met al kunnen we terugkijken op een geslaagd seizoen. Klik bij de wedstrijden voor de eindstand en uitslagen seizoen 2010/2011 van de WFJC.