Roel 1e & Maceo 3e bij Topjudotoernooi Haarlemmermeer december 2011

Tijdens het Topjudotoernooi in Haarlemmermeer is Judoschool van Heest wedstrijdjudoka Roel eerste geworden. Na het verslaan van de 4 andere judoka’s in zijn poule mocht hij niet alleen een mooie beker de lucht in steken. Tevens mocht hij een gloednieuw judopak mee naar huis nemen. Roel: gefeliciteerd!

Roel was echter niet de enige prijs winnaar van Judoschool van Heest. Maceo Cairo wist in een erg sterk bezette gewichtsklasse beslag te leggen op de derde plek. Naast judoka’s uit Nederland werden ook judoka’s uit Frankrijk en Duitsland verslagen. Het harde trainen begint zijn vruchten af te werpen! Behalve Maceo werden Bobby en Davy ook derde. Ook Judoclub Landsmeer wedstrijd judoka Daan Streefkerk weer van zich spreken. De sterk draaiende Daan moest alleen in de finale zijn meerdere erkennen in de huidig Nederlands kampioen. Daan werd 2e. Alle judoka’s gefeliciteerd.

Roel met de eerste plek.
Maceo met de derde plek