WFJC (senioren) goede start seniorenteam  september 2011

Al vroeg in het nieuwe judoseizoen ging zaterdagavond 24 september de West-Friese judocompetitie voor senioren weer van start. In Den Helder werd gestreden tegen Dun Hong en Frits van de Werff. Vanwege een aantal blessures moesten er noodgedwongen judoka’s door geschoven worden naar een hogere gewichtsklasse. Ondanks dat was het team Van Heest/Landsmeer in staat beide tegenstanders te verslaan en heeft daarmee gelijk de eerste plaats in de 1e klasse in handen. Van de 10 judoka’s van het combinatie team kwamen 6 judoka’s van Judoclub Landsmeer in actie. Tommy Johansson (-42kg), Daan Streefkerk (-55kg) en Martijn de Boer (-60kg) wisten 2 partijen te winnen en Melle Elsenmulder (-46kg), Remy Elsenmulder (-66kg) en Rob Rutten (-73kg) wisten 1 keer te winnen. Vooral de twee overtuigende overwinningen van Tommy zijn een opsteker voor het team, dat laat zien dat ook de doorstroming van jeugd prima in orde is. De volgende ronde vindt 12 november plaats in Hoorn. Kijk bij de wedstrijden voor de stand en uitslagen seizoen 2011/2012 van de WFJC.

Jeroen, Roel, Jasper, Rob, Remy, Martijn, Daan, Fabian, Melle en Tommy.