WFJC (senioren) koppositie verspeeld tijdens de 4e ronde februari 2011

Op 12 ferburai moest het team aantreden in de 4e ronde van de Westfriese Judocompetitie, tevens de thuisronde. Het is het combinatieteam Van Heest/Landsmeer er niet in geslaagd om de koppositie vast te houden. Al tijdens de eerste wedstrijd werd een onnodige nederlaag geleden tegen het team van Judoschool Haarlemmermeer 8 tegen 12. Daarna werd met dezelfde cijfers verloren van de directe concurrent De Lange, die daarmee de koppositie over heeft genomen in de 1e klasse. Met een overwinning van 12 tegen 8 in de derde partij tegen Kodokan uit Purmerend is de schade nog enigszins beperkt gebleven. Van Heest/Landsmeer staat met nog 2 rondes te gaan stevig op de 2e plaats, met een achterstand van 3 punten op de nieuwe koplopen De Lange.

Het judoteam van Judoschool van Heest / JC Landsmeer